НовиниСуспільство

За поширення фейків YouTube видалив понад 2500 каналів, що пов’язані з Китаєм та Росією

youtube

Протягом другого кварталу цього року сервіс YouTube у рамках кампанії боротьби з дезінформацією видалив понад 2500 каналів, які пов’язують із Росією, Китаєм та Іраном.

Про це йдеться у звіті, оприлюдненому компанією Google.

У документі повідомляється, що всі видалені канали велися різними мовами.

У квітні було заблоковано й закрито 19 каналів YouTube за дезінформацію про реакцію США на COVID-19 та стосовно саудівсько-американських відносин. Ці ресурси були пов’язані з Іраном.

Ще 22 канали YouTube і 3 блоги, що пов’язані з Росією, закрили за фейки про Євросоюз, Україну, США та Литву, а також за поширення неправдивої інформації про російську, сирійську політику й реакцію США на COVID-19.

За поширення спаму та дезінформацію про реакцію США на COVID-19 заблоковано 186 каналів, які пов’язані з Китаєм.

У травні YouTube закрив 1098 каналів, пов’язаних із Китаєм, за фейки про реакцію США на COVID-19. Крім того, видалено ресурсів, пов’язаних із Росією, за поширення неправдивої інформації з питань внутрішньої російської та міжнародної політики.

У червні закрили 1312 каналів, що пов’язані з Китаєм, за поширення фейків про масові акції проти расової несправедливості у США.

Ще 17 каналів, які пов’язані з Росією, були видалені за спроби скоординованого впливу за допомогою коментарів під добіркою російськомовних відео.

Як заявили в компанії YouTube, усі видалені канали брали участь у «скоординованих операціях впливу» з політичних питань. Показово, що за перші три місяці цього року було закрито лише 277 китайських каналів, а от у другому кварталі кількість таких ресурсів перевищила кілька тисяч.

У Google зазначили, що в мережі активно використовувалися відеозаписи, взяті з прокитайських урядових каналів, а також меми та довгі тексти китайською та англійською мовами. Весь неполітичний контент використовувався виключно для «маскування» політичної складової.

Компанія Google також наголосила, що китайська, російська та іранська пропагандистські машини використовують мультиплатформний принцип, оскільки аналогічні матеріали та підходи були виявлені у Facebook і Twitter.

Богдан Марусяк

Схожі публікації
НовиниСуспільство

Високопосадовці Угорщини незаконно агітували на місцевих виборах в Україні

НовиниСуспільство

До поліції надійшло 4375 заяв щодо порушення виборчого процесу

НовиниСуспільство

Українці обирають місцеву владу

НовиниСуспільство

ООН залучила понад 500 млн дол. допомоги потерпілим через війну на Донбасі